ελληνικά english 16 Ιαν 2019

Αγορά - Οικονομία | Επιτραπέζια ελιά

Προώθηση της επιτραπέζιας ελιάς στην Γαλλία

ΕΚ
Πηγή: www.olimerca.com
Πηγή: www.olimerca.com
«Η κυβέρνηση της Ανδαλουσίας θα διαθέσει 1 εκ. ευρώ για να προωθήσει την επιτραπέζια ελιά στην Γαλλία». Αυτό ανακοίνωσε η Lina Gálvez, ακαδημαϊκή σύμβουλος έρευνας από την Ανδαλουσία, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής στη Διεθνή Έκθεση SIAL 2018, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι.

Παρομοίως, επεσήμανε πως «το μέτρο αυτό δεν θα είναι μόνο σημαντικό για τους τυποποιητές που επεξεργάζονται και τυποποιούν το προϊόν, αλλά επίσης και για τους αγρότες της περιοχής, που είναι εκείνοι που το παράγουν».

Επίσης, εξήγησε πως η επιλογή της Γαλλίας ως χώρας για να προωθηθεί αυτή η καμπάνια έγινε σε συνεργασία με τον κλάδο και λαμβάνοντας υπόψη ότι «αυτή είναι η αγορά με μεγαλύτερη δυνατότητα ανάπτυξης». Ως εκ τούτου, η Lina Gálvez έκανε σαφές ότι το 50% της επιτραπέζιας ελιάς που καταναλώνεται στη Γαλλία προέρχεται από την Ισπανία και τρεις στις τέσσερις ισπανικές επιτραπέζιες ελιές που πωλούνται εκεί είναι από την Ανδαλουσία. Για αυτό, «πιστεύουμε ότι υπάρχει ακόμη μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης και για αυτό συγχρηματοδοτούμε τις στρατηγικές εξαγωγών των επιχειρήσεων της Ανδαλουσίας», ανέφερε η Lina Gálvez.

Η Γαλλία έχει καθοριστική σημασία για τις εξαγωγές αυτής της περιοχής, με 2.122 εκ. ευρώ πωλήσεις κατά τη διάρκεια των πρώτων επτά μηνών του 2018, γεγονός που την κάνει τον δεύτερο προορισμό για τα προϊόντα της Ανδαλουσίας πίσω από τη Γερμανία, όπως ανέφερε η Lina Gálvez.

Από την άλλη πλευρά η Gálvez υπογράμμισε ότι η δυναμικότητα του αγροδιατροφικού τομέα στην Ανδαλουσία βασίζεται στη ποιότητα και την καινοτομία. Σύμφωνα με τη γνώμη της, αυτές οι δύο πτυχές αποτελούν «τη κύρια στρατηγική που επιτρέπει σε αυτόν τον οικονομικό τομέα να συνεχίζει να αναπτύσσεται και να ανοίγεται σε νέες αγορές».
«Είναι πολύ καινοτόμα αυτή η προσπάθεια και δεν προέρχεται μόνο από τον ίδιο τον κλάδο, αλλά επίσης και από τα κέντρα έρευνας , όπου γίνεται μία πρωτοποριακή καινοτομία, η οποία μεταφέρεται όλο και περισσότερο στην εταιρεία». Ως παράδειγμα, η Lina Gálvez υπογράμμισε το βραβείο που δόθηκε στη μάρκα ELAYO της Jaén, που διακρίθηκε με το βραβείο «A la comida intermedia o ingrediente” , για τη δημιουργία ενός αλευριού με σπόρους ελιάς, πλούσιο σε πρωτεΐνες , ίνες και ωμέγα 3.

Απόδοση από: www.olimerca.com


 

Σχόλια επισκεπτών

Αυτό το άρθρο δεν έχει σχολιαστεί ακόμα

Νέο σχόλιο



Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Κάθε μήνυμα δημοσιεύεται
αφού το εγκρίνει ο διαχειριστής του ιστότοπου.

Χρήσιμα Links Βίντεο εκδηλώσεων